• [banner: banner1.jpg]

Ako nakupovať

NÁKUP TOVARU

Pre nákup v internetovom obchode je povinná registrácia a jej následné potvrdenie/aktivovanie.

Výber produktov vykonajte v sekcii NAŠE PRODUKTY. Po kliknutí na názov produktu rozbalíte okno s opisom, vlastnosťami resp. spôsobom použitia produktu. Taktiež sú tam uvedené veľkosti, v ktorých sa produkt dodáva aj s kódmi a cenami. Po vybratí počtu kusov, kliknutím na ikonku VLOŽIŤ DO KOŠÍKA je tovar vložený do Vášho nákupného košíka. Rovnakým spôsobom postupujete pri výbere a nákupe ďalších produktov.

Kedykoľvek kliknete na ikonu NÁKUPNÝ KOŠÍK, ukáže sa Vám vybraný tovar, počet kusov aj celková cena Vašej objednávky. Môžete upraviť počet kusov alebo tovar z košíka odobrať. Ak chcete vyberať ďalej, kliknite na POKRAČOVAŤ V NÁKUPE.

Všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH.

V okamžiku, keď ste s obsahom košíka spokojný, kliknite na OBJEDNAJ PRODUKTY.

Ďalej budete musieť zadať/vybrať:

  • kontaktné údaje (meno, adresa, telefón, e-mail)

  • adresu doručenia (ak sa líši od kontaktnej adresy)

  • spôsob doručenia

  • spôsob platby

Po odoslaní objednávky Vám v priebehu niekoľkých minút zašleme potvrdenie Vašej objednávky na e-mail, ktorý ste uviedli pri registrácii.

Kedykoľvek po prihlásení sa do Vášho konta môžete v sekcii MOJE OBJEDNÁVKY sledovať všetky Vaše objednávky a ich stav. Uvidíte, či bola objednávka v poriadku prijatá, expedovaná alebo zaplatená. K dispozícii je tiež prehľad tovaru, ktorý ste objednali.

Systém disponuje týmito stavmi:

NOVÁ – objednávka je zaevidovaná v systéme a čaká na spracovanie, v tomto štádiu je možné ju zrušiť zaslaním e-mailu na eshop@zahir.sk

SPRACOVÁVA SA – objednávka sa spracováva a pripravuje na odoslanie

EXPEDOVANÁ – objednávka bola odovzdaná dopravcovi

ZRUŠENÁ – objednávku ste zrušili e-mailom na eshop@zahir.sk

DODANIE TOVARU

Tovar ponúkaný prostredníctvom tohto e-shopu zasielame len na území Slovenskej republiky prostredníctvom spoločnosti Slovenská pošta a.s.

Orientačné doby dodania

Doba dodania sa počíta odo dňa expedície, o ktorej Vás budeme informovať e-mailom v okamžiku vyskladnenia zásielky a jej odovzdania dopravcovi. Tovar objednaný v sobotu, nedeľu a sviatok odovzdáme dopravcovi nasledujúci pracovný deň.

Odporúčame Vám, aby ste si nechali zásielku zaslať do zamestnania alebo na adresu, kde ste v priebehu dňa k zastihnutiu.

Doba dodania: do dvoch pracovných dní odo dňa expedície. Pokiaľ Vás Slovenská pošta nezastihne na udanej adrese, zásielka bude uložená na pošte, kde si ju môžete vyzdvihnúť nasledujúcich 18 kalendárnych dní. Zároveň Vám bude zanechané písomné oznámenie. Pokiaľ do 3 dní od obdržania emailu o expedovaní tovaru nedostane tovar ani písomné oznámenie o jeho uložení prosím, kontaktujte nás emailom na eshop@zahir.sk

Poistenie zásielky

Všetky zásielky sú poistené a dopravca za ne ručí. Odporúčame si vždy zásielku prezrieť pred dopravcom a v prípade poškodenia ihneď spísať s dopravcom protokol o poškodení a zásielku nepreberať.

Cenník poplatkov

Balík 2. triedy

Nákup do 50,00 €/3,00 € + 1,50 € dobierka

Nákup nad 50,00 €/zadarmo + 1,50 dobierka

 

SPÔSOB PLATBY

Za objedaný tovar môžete zaplatiť:

Platbou prevodom z účtu – pri platbe uvádzajte variabilný symbol (číslo objednávky), prostredníctvom ktorého bude platba spárovaná s objednávkou. V opačnom prípade nemusí byť objednávka vybavená podľa obchodných podmienok. Číslo Vašej objednávky (variabilný symbol) Vám zašleme e-mailom pri potvrdení prijatia Vašej objednávky. Bankové spojenie: VÚB a.s., číslo účtu: 2886132457/0200. Pri platbe prevodom z účtu neúčtujeme žiadny poplatok. V prípade prevodu z účtu Vám bude tovar zaslaný po úhrade odpovedajúcej čiastky.

Platbou dobierkou - dobierkou tovar zaplatíte v hotovosti pri odovzdaní zásielky dopravcom. Pokiaľ sú všetky položky vo Vašej objednávke na sklade, tak pri platbe na dobierku tovar odosielame ihneď. Pri platbe dobierkou účtujeme poplatok 1,50 EUR.

STORNO OBJEDNÁVKY

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípadoch, keď sa tovar už medzičasom prestal vyrábať alebo je na trhu nedostupný. V prípade, že táto situácia nastane, budete kontaktovaný e-mailom alebo telefonicky za účelom dohody o ďalšom postupe.

Objednávku môžete stornovať, kým je jej stav NOVÁ a to písomne e-mailom na eshop@zahir.sk

REKLAMAČNÝ PORIADOK

nájdete v sekcii Obchodné podmienky.